Aktualizacja '4.2.0'

Lp.Opis
1 Rozbudowaliśmy kryteria wyszukiwania w raporcie kart oraz raporcie procedur
2 W związku z tym, że określenie "środowisko domowe" jest znaczeniowo szersze niż pojęcie "rodzina", a Procedura Niebieskiej Karty dotyczy właśnie przemocy domowej, zdecydowaliśmy się zastąpić termin "rodzina" określeniem "środowisko domowe". Sposób postępowania pozostał bez zmian – modyfikacja ma charakter jedynie terminologiczny.
3 Dodaliśmy zaawansowaną opcję monitowania.
Od tej wersji programu do takich zdarzeń jak:
- czynności w ramach postępowania przed wszczęciem procedury,
- działanie w ramach planu pomocy,
- działanie w ramach monitoringu,
- spotkania,
- korespondencja,
- notatki,
- programy korekcyjno-edukacyjne / psychologiczno-terapeutyczne
można będzie skonfigurować monit określając datę od oraz datę do jego wyświetlania oraz priorytet ważności. W dowolnej chwili można monit wstrzymać lub usunąć.

4 W przypadku, gdy Państwa jednostka posiada mniejsze filie lub też chcecie Państwo przypisywać karty do rejonów lub innych jednostek w terenie istnieje obecnie taka możliwość.
W menu system dodaliśmy pozycję "Jednostki organizacyjne". Po wywołaniu tej opcji pojawi się formularz z możliwością dodania jednostki terenowej. Po dodaniu ww. jednostek na kartach 'A' podczas dodawania i edycji widoczne stanie się pole 'Jednostka organizacyjna'.

5 Na liście kart uporządkowaliśmy karty według procedur
6 Rozbudowaliśmy możliwość dodawania działań w ramach monitoringu o opcję przypisywania pracowników, którzy mają być zaangażowani w dane działanie.
7 Rozbudowaliśmy opcję dodawania etapów postępowania w ramach postępowania poprzedzającego wszczęcie procedury.

Aktualizacja '4.1.4'

Lp.Opis
1 Dodaliśmy możliwość dodawania załączników do korespondencji. Opcja dodawania załączników znajduje się na liście korespondencji jako nowa ikonka obok ikonki edycji.
2 Dodaliśmy możliwość dodawania załączników do monitoringu. Opcja dodawania załączników znajduje się na liście monitoringów jako nowa ikonka obok ikonki edycji.
3 Dodaliśmy możliwość dodawania załączników do notatek. Opcja dodawania załączników znajduje się na liście notatek jako nowa ikonka obok ikonki edycji.
4 Dodaliśmy możliwość dodawania załączników do spotkań. Opcja dodawania załączników znajduje się na liście spotkań jako nowa ikonka obok ikonki edycji.
5 Dodaliśmy archiwum osób. Opcja ta może być przydatna np. w sytuacji, gdy dodaliśmy omyłkowo tę samą osobę po raz drugi lub też innych sytuacjach, gdy nie chcemy usuwać danych osoby trwale, aby w razie czego ją przywrócić do aktualnej listy osób.
Przenoszenie do archiwum obsługuje się ikonką dostępną przy każdej pozycji na liście osób. Aby przywrócić osobę z archiwum należy przejść na jego widok przyciskiem na dole listy osób i w analogiczny sposób przywrócić osobę do aktualnej lisy.

6 W przypadku rejestracji w systemie więcej niż jednego Zespołu Interdyscyplinarnego przenieśliśmy opcję jego wyboru.
Dotychczas program wymuszał wybór ZI tuż po zalogowaniu. Obecnie program ustawia automatycznie ostatnio dodany zespół jako domyślny. W przypadku potrzeby zmiany - stosowna opcja znajduje się w prawym górnym rogu formularza z listą zmian otwierającym się po zalogowaniu.

Aktualizacja 'wersja 4.1.0 - 4.1.3'

Lp.Opis
1 Dodaliśmy siedem prezentacji omawiających poszczególne opcje obsługi aplikacji.
Uwaga, aby otworzyć prezentację w pełnym oknie należy dwukrotnie kliknąć myszą na wybranym filmiku lub też kliknąć ikonę w prawym dolnym rogu odtwarzacza rozciągającą obraz do pełnego ekranu.
Lista szkoleń będzie stopniowo uzupełniana.

2 Uwaga, jeżeli po wgraniu wersji na liście osób nie widać przycisku edycji danych osoby albo na formularzu danych osoby brakuje przycisku "zapisz" należy zweryfikować uprawnienia w ustawieniach użytkownika aplikacji.
3 Ujednoliciliśmy sposób dodawana kart (starego oraz nowego wzoru).
4 Rozbudowaliśmy formularz zarządzania procedurami.
5 Rozbudowaliśmy formularz edycji planu pomocy
6 Na metryczkach kart dodaliśmy możliwość zapisu informacji w przypadku, gdy karta została przekazana z innego ośrodka.
7 Poprawiliśmy wydruk karty C. Aktualnie w przypadku zmiany danych więcej niż dwu osób doznających przemocy lub stosujących przemoc wydruk doda odpowiednio kolejne tabele.

Aktualizacja 'wersja 4.0.0 - 4.0.1'

Lp.Opis
1 Zmieniliśmy sposób zarządzania składami rodzin. Od tej wersji programu nie ma już rozbicia na trzy zakładki: członkowie rodziny, sprawcy przemocy oraz świadkowie. Aktualnie jest tylko jedna zakładka, w której definiowany jest cały skład rodziny oraz osób powiązanych.
2 Rozbudowaliśmy panel opcji osoby przeciwdziałającej przemocy. Dodaliśmy osobno raport działań, raport spotkań oraz raport procedur z udziałem danego pracownika.
3 Dodaliśmy panel zarządzania opcjami instytucji przeciwdziałającej przemocy. Do określonej instytucji dużo prościej obecnie dodać reprezentujących ją pracowników.
4 Poprawiliśmy wygląd i czytelność znacznej części formularzy.

Aktualizacja 'wersja 3.5.0'

Lp.Opis
1 Uprościliśmy opcję zarządzania składem rodziny do którego należy dana osoba. Zamiast trzech zakładek: "członkowie rodziny, sprawcy przemocy, świadkowie" dodaliśmy jedną zakładkę "rodzina/y osoby".

Aktualizacja 'wersja 3.4.1 - 3.4.2'

Lp.Opis
1 Rozwiązaliśmy problem z usuwaniem z bazy osób, które nie mają przypisanych żadnych kart, planu pomocy ani nie są uwzględnione na żadnym spotkaniu grupy.
2 Rozszerzyliśmy formularz danych urzędu / jednostki o dodatkowe pola, które można będzie wykorzystać np. na szablonach wydruku. Formularz dostępny z menu "System -> Dane ośrodka / urzędu"
3 Rozwiązaliśmy problem z dublowaniem procedur na widoku list procedur rozpoczętych.

Aktualizacja 'wersja 3.4.0'

Lp.Opis
1 Dodaliśmy funkcję monitorowania przebiegu uczestnictwa osoby stosującej przemoc domową po skierowaniu jej do uczestnictwa w programie korekcyjno-edukacyjnym lub psychologiczno-terapeutycznym. W razie stwierdzenia nieterminowości zgłoszenia do programu lub nieterminowości dostarczenia stosownych zaświadczeń - fakt ten jest monitowany po zalogowaniu do programu.
2 Na formularzach dotyczących spotkań, planu działań oraz uczestnictwa w programach korekcyjno-edukacyjnych oraz psychologiczno-terapeutycznych dodaliśmy pole "czy monitować", które domyślnie jest zaznaczone. Odznaczenie tego pola sprawi, że mechanizm zgłaszania monitu w przypadku danego obiektu zostanie wyłączony i po zalogowaniu do programu nie pojawi się np. komunikat o planowanym spotkaniu lub działaniu.
3 Do formularza "spotkanie" dodaliśmy możliwość wpisania nie tylko planowanej daty, ale i godziny spotkania.
4 Formularz dotyczący uczestnictwa osoby stosującej przemoc w programie korekcyjno-edukacyjnym lub psychologiczno-terapeutycznym uzupełniliśmy o możliwość rejestracji informacji o:
- dacie wystawienia skierowania
- dacie pierwszego wezwania do dostarczenie zaświadczenia o zgłoszeniu do programu
- dacie drugiego wezwania do dostarczenie zaświadczenia o zgłoszeniu do programu
- dacie wystąpienia z wnioskiem do ZI ws. zawiadomienia o popełnieniu wykroczenia

5 Na listach procedur wykazujemy obecnie wszystkie osoby doznające przemocy przypisane do danej procedury. Ułatwi to wyszukiwanie procedur przy użyciu pola filtrowania "wg. nazwiska osoby doznającej przemocy".
6 Dodaliśmy dwa przykładowe szablony wydruku, które można zaimportować do programu. Import jest możliwy z pozycji menu "Wydruki -> Import szablonu".

Aktualizacja 'wersja 3.3.0'

Lp.Opis
1 Dodaliśmy możliwość rejestracji monitorowania osób już po zakończeniu samej procedury zgodnie z rozporządzeniem: Dz.U.2023.1870 §21 z dnia 6 września 2023r. Zgodnie z wymogami możliwy jest zapis poszczególnych działań podejmowanych w ramach monitoringu.
Opcja jest dostępna z poziomu panelu osoby stosującej przemoc -> opcja: "Monitoring".

2 Wprowadziliśmy drobne zmiany w formularzu protokołu końcowego. Umieściliśmy skład pracowników podpisujących protokół oraz osób wspomnianych w protokole na jednej karcie co przyspieszy edycję ww. protokołu.
3 Rozwiązaliśmy problem z generowaniem sprawozdania.

Aktualizacja 'wersja 3.2.0 - 3.2.1'

Lp.Opis
1 Poprawiliśmy działanie opcji "wyświetlania na liście osób, tylko osób przypisanych do zalogowanego pracownika". Ta zmiana dotyczy wyłącznie użytkowników, którzy z tej opcji korzystają.
2 Rozwiązaliśmy problem z zapisem nowych osób przeciwdziałających przemocy.
3 W związku z obowiązkiem dokumentowania podejmowanych działań, stanowiących podstawę:
a) uznania braku zasadności wszczęcia procedury „Niebieskie Karty”,
b) wszczęcia procedury „Niebieskie Karty”
dodaliśmy opcję rejestracji "postępowania wstępnego" poprzedzającego decyzję o wszczęciu lub odstąpieniu od wszczęcia procedury "Niebieskiej Karty".

4 Po zapisaniu "spotkania" w systemie dodaliśmy możliwość zapisania listy działań ustalonych podczas spotkania oraz zapisania treści protokołu ze spotkania.
5 Zmodyfikowaliśmy opcję zapisu planu działań tak aby był bardziej czytelny oraz ułatwiał proces rejestracji etapów działania.
6 Dla administratorów aplikacji dodaliśmy narzędzie egzekwowania zmiany hasła zgodnie z polityką bezpieczeństwa przyjętą w Państwa jednostce.

Aktualizacja 'wersja 3.1.1'

Lp.Opis
1 Zoptymalizowaliśmy formularz edycji szablonów wydruku.
2 Dodaliśmy opcję importu szablonów wydruku.
3 Na liście osób pole "Imię i nazwisko" rozbiliśmy na dwa osobne pola, co ułatwi filtrowanie i sortowanie tabeli.

Aktualizacja 'wersja 3.1.0'

Lp.Opis
1 Przerobiliśmy formularz dotyczący składu rodziny. Obecnie przed dodaniem członków rodziny należy najpierw przypisać osobę do rodziny już istniejącej lub utworzyć nową rodzinę.
2 Poprawiliśmy wydajność programu oraz rozwiązaliśmy zgłoszone problemy
3 Dla administratorów aplikacji dodaliśmy możliwość dokładnego ustawienia listy użytkowników, których ma dotyczyć wybrane ustawienie z opcji dostępnych w menu "System -> ustawienia".

Aktualizacja 'wersja 3.0.5 - 3.0.6'

Lp.Opis
1 Dodaliśmy trzy opcje ustawień dostępne z poziomu menu "System -> Ustawienia". (opcje dostępna dla administratorów programu).
1. Opcja "Wybór zespołu interdyscyplinarnego lub grupy diagnostyczno-pomocowej na spotkaniu"
Jeżeli grupy diagnostyczno-pomocowe uczestniczące w spotkaniu są za każdym razem inne i ich skład często się zmienia wówczas wygodniej jest definiować skład grupy na każdym spotkaniu osobno. Natomiast w przypadku, gdy są z góry zdefiniowane składy grup można wówczas dodać je na stałe do listy grup i zespołów a następnie wskazywać na liście wyboru. W takim przypadku należy ww. opcję zaznaczyć.
2. Opcja "Wybór zespołu interdyscyplinarnego lub grupy diagnostyczno-pomocowej dla procedury"
Opcja działająca analogicznie do opcji nr 1. (przypisywanie grupy do spotkania) tylko w odniesieniu do procedury.
3. Opcja "Wyświetlanie na liście osób, tylko osób przypisanych do zalogowanego pracownika"
W przypadku dużej liczby osób na listach osób doznających przemocy czy też stosujących przemoc wybranie ww. opcji spowoduje podpowiadanie na tych listach tylko osób przypisanych do pracownika za pośrednictwem rejestru rodzin.

2 Dokonaliśmy drobnej modernizacji mechanizm importu osób z bazy TT Pomoc.

Aktualizacja 'wersja 3.0.3 - 3.0.4'

Lp.Opis
1 Poprawiliśmy formularz dodawania / edycji spotkań.
2 Dodaliśmy "rejestr rodzin" umożliwiający sprawniejsze zarządzanie składami rodzin również w celu dokładniejszego ich wyliczenia w sprawozdaniu. Opcja znajduje się w menu "Osoby -> Rejestr rodzin". Uwaga, przy pierwszym wejściu w rejestr rodzin niezbędne jest jednorazowe utworzenie tegoż rejestru. Rejestr jest tworzony automatycznie na podstawie listy członków rodziny przypisanej do każdej z osób doznających przemocy.
3 Rozbudowaliśmy opcje zarządzania zespołami oraz grupami diagnostyczno-pomocowymi. Zarówno zespołami, jak i grupami można zarządzać z poziomu menu: "Zespoły -> Zespoły / grupy".

Aktualizacja 'wersja 3.0.0 - 3.0.2'

Lp.Opis
1 Poprawiliśmy wydruki nowych formularzy kart.
2 Dodaliśmy możliwość wprowadzania nowych formularzy "Niebieskiej karty" zgodnych z wzorem opublikowanym w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 września 2023r.

Aktualizacja 'wersja 2.2.0 - 2.2.1'

Lp.Opis
1 Rozwiązaliśmy problem z zapisem kontynuacji Karty A kolejną kartą.
2 Na formularzu metryki karty zmieniliśmy nieco układ i opis pól tak aby ułatwić i przyspieszyć proces dodawania i edycji kart.
3 Na formularzu metryki karty dodaliśmy nowe pole umożliwiające wskazanie konkretnej jednostki zajmującej się przeciwdziałaniem przemocy, która założyła kartę.
Jednostki do wyboru w polu brane są z listy dodanych w systemie instytucji: menu "Zespół -> Instytucje współpracujące".

4 Na formularzu dodawania instytucji współpracującej dodaliśmy możliwość wyboru jej typu.
Typ ten będzie automatycznie ustawiony w odpowiednim polu, jeżeli podczas dodawania karty wybrana zostanie dana instytucja.

5 Poprawiliśmy wydajność pracy aplikacji.

Aktualizacja 'wersja 2.1.9'

Lp.Opis
1 Rozwiązaliśmy problem z dodawaniem niebieskiej karty "A" w przypadku osób z licznym składem rodziny.

Aktualizacja 'wersja 2.1.7 - 2.1.8'

Lp.Opis
1 Poprawiliśmy formularz sprawozdania MRiPS. Dodatkowo sprawozdania te są zapisywane w bazie danych a nie, jak dotychczas w plikach na serwerze.
2 Poprawiliśmy wyświetlanie listy przypisanych spotkań w przypadku osób stosujących przemoc.
3 Rozwiązaliśmy problem z usuwaniem spotkań.

Aktualizacja 'wersja 2.1.6'

Lp.Opis
1 Do listy członków rodziny dodaliśmy domyślnie również samą osobę, której dany skład dotyczy - tak aby widoczny był pełny skład rodziny.
2 Dodaliśmy nowy typ grupy tj. grupę diagnostyczno-pomocową.
3 Dodaliśmy wykaz działań planowanych i spotkań planowanych w okresie miesiąca wstecz oraz miesiąca w przód - w odniesieniu do bieżącej daty. Listę można również otworzyć przyciskiem znajdującym się na górnym pasku menu:
4 Na panelu opcji osoby stosującej przemoc dodaliśmy możliwość rejestracji faktu uczestnictwa w programie korekcyjno-edukacyjnym lub programie psychologiczno-terapeutycznym.

Aktualizacja 'wersja 2.1.5'

Lp.Opis
1 Dodaliśmy archiwum z możliwością przenoszenia pracowników przeciwdziałających przemocy, którzy aktualnie nie powinni być podpowiadani podczas dodawania kart, spotkań czy w działaniach planu pomocy.
2 W związku ze zgłoszonym problemem niemożności (w części przypadków) ustalenia daty urodzenia, osoby ani jej wieku - zdjęliśmy wymóg wypełniania pola z datą urodzenia w formularzu danych osoby.
Osoby te będą wykazywane w sprawozdaniu tylko w ogólnej liczbie osób bez przydziału do grupy wiekowej.

Aktualizacja 'wersja 2.1.4'

Lp.Opis
1 Poprawiliśmy wydruki formularzy kart.
2 Dodaliśmy walidator wprowadzanego numeru PESEL oraz opcję podpowiadania daty urodzenia oraz płci na jego podstawie.

Aktualizacja 'wersja 2.1.3'

Lp.Opis
1 Rozwiązaliśmy problem z usuwaniem osoby z listy osób w przypadku, gdy danej osoby nie dotyczy w programie żadna procedura oraz nie ma wprowadzonych informacji o składzie rodziny, sprawcy przemocy lub świadkach.
2 Rozwiązaliśmy problem, który czasem pojawiał się w momencie zmiany danych osoby przeciwdziałającej przemocy.

Aktualizacja 'wersja 2.1.2'

Lp.Opis
1 Poprawiliśmy czytelność formularza z danymi osób.
2 Dodaliśmy uprawienie umożliwiające zezwolenie na odczyt karty tylko przez pracownika, który daną kartę dodał.
3 Uprościliśmy sposób rejestracji wieku - w przypadku, gdy data urodzenia osoby jest nieznana. Wystarczy zaznaczyć pole "Wiek orientacyjnie" a następnie podać orientacyjny wiek osoby i kliknąć przycisk "wylicz datę na podstawie liczby lat"
4 Zmieniliśmy miejsce przechowywania treści kart. Nie będą one już dłużej zapisywane na dysku w plikach "xml" lecz w bazie.

Aktualizacja 'wersja 2.1.1'

Lp.Opis
1 Wycofaliśmy wymóg wpisywania daty urodzenia podczas zapisu danych osoby.
2 W przypadku braku informacji o dacie urodzenia dodaliśmy możliwość orientacyjnego określenia wieku zgodnie ze stanem na określony dzień. Nowe pole znajdują się na formularzu dodawania i edycji osoby i są to: "określenie wieku" oraz "wiek określono w dniu".

Aktualizacja 'wersja 2.1.0'

Lp.Opis
1 Do pól wymaganych w danych osobowych dodaliśmy datę urodzenia. Data ta jest niezbędna do poprawnego wyliczenia liczby osób w przedziałach wiekowych w sprawozdaniu.
2 Na formularzu "Import osoby z programu TT Pomoc" rozszerzyliśmy informację w polu wyboru o datę i adres wybieranej osoby.
3 Dodaliśmy zmianę dotyczącą przypadku, gdy osoba jest zarówno potencjalną ofiarą przemocy, jak i podejrzanym o jej stosowanie względem innych osób.
Wchodząc na zakładki z listą kart oraz listą procedur wyświetlone zostaną w dwu grupach dane dotyczące wybranej osoby w roli osoby doznającej przemocy oraz stosującej przemoc.

4 Na listach osób oraz procedur i spotkań dodaliśmy opcję filtrowania pozycji listy według zakresu dat.
5 Na liście osób dodaliśmy opcję filtrowania według wieku osoby zgodnie z wybranym zakresem liczby lat.
6 W menu "Osoby" dodaliśmy rejestr osób zawierający wykaz wszystkich zarejestrowanych osób.

Aktualizacja 'wersja 2.0.5'

Lp.Opis
1 Poprawa wydajności aplikacji

Aktualizacja 'wersja 2.0.4'

Lp.Opis
1 Przyspieszyliśmy pracę aplikacji.
2 Poprawiliśmy dodawanie karty D z poziomu panelu osoby stosującej przemoc.

Aktualizacja 'wersja 2.0.3'

Lp.Opis
1 W menu Raporty dodaliśmy "konsolę wykonywania zapytań SQL". Dla zaawansowanych użytkowników programu otwiera to możliwość samodzielnego tworzenia zapytań SQL do bazy.
2 Do konsoli zapytań SQL dodaliśmy wszystkie zapytania wykorzystywane w sprawozdaniu kwartalnym - z opcją podglądu danych branych do sprawozdania.
3 Opcję menu "Spotkania" przenieśliśmy, jako składową, do rozwijanego menu "Zespół".

Aktualizacja 'wersja 2.0.2'

Lp.Opis
1 Do danych osoby doznającej przemocy, jak i osoby stosującej przemoc, dodaliśmy pole "numer kartoteki"
2 Dodaliśmy możliwość tworzenia notatek. Opcja jest dostępna zarówno z poziomu panelu opcji osób pokrzywdzonych, jak i panelu osób podejrzanych o stosowanie przemocy.

Aktualizacja 'wersja 2.0.1'

Lp.Opis
1 Poprawiliśmy uzupełnianie danych osoby stosującej przemoc na karcie A.

Aktualizacja 'wersja 2.0.0'

Lp.Opis
1 Do opcji dostępnych z poziomu panelu osoby doznającej przemocy dodaliśmy możliwość dodawania składu rodziny.
2 Do opcji dostępnych z poziomu panelu osoby doznającej przemocy dodaliśmy możliwość przypisania osób stosujących przemoc.
3 Do opcji dostępnych z poziomu panelu osoby doznającej przemocy dodaliśmy możliwość dodawania świadków.
4 Do sprawozdania MRIPS, które można było wykonywać w odniesieniu do kwartału - dodaliśmy opcję wyboru zakresu pełnego roku.
5 Menu "Spotkania" przenieśliśmy z głównego menu do menu "Zespoły"
6 Na administratorów programu dodaliśmy osobną funkcję zarządzania użytkownikami aplikacji. Opcja ta znajduje się w menu "System"
7 Dodaliśmy menu "Pomoc" wraz z opcją pobierania formularzy zamówień oraz obsługą wsparcia online.
8 Poprawiliśmy opcję filtrowania danych w dzienniku zdarzeń. Filtr jest obecnie przeniesiony nad tabelę zdarzeń systemowych.
9 Podczas dodawania karty A i D usprawniliśmy wypełnianie tabeli dotyczących agresorów, składu rodziny oraz świadków. Wystarczy wybrać stosowne osoby na pierwszym kroku dodawania karty. Dane zostaną automatycznie uzupełnione w formularzu.
10 Poprawiliśmy czytelność ikon, wygląd części formularzy oraz opcje nawigacji pomiędzy formularzami.
11 Jeśli interesuje Państwa możliwość podniesienia kwalifikacji zawodowych przez udział w warsztatach i szkoleniach z obsługi oprogramowania TOP-TEAM TT w roku 2022, proponujemy wypełnienie krótkiej ankiety, która da Państwu możliwość wpływanięcia na ofertę szkoleniową i dostosowania jej do Państwa indywidualnych preferencji. » Ankieta
12 W menu "Pomoc -> Zamówienia" dodaliśmy formatkę udostępniającą linki do pobrania i wydrukowania formularzy zamówień na usługi, rozszerzenia i moduły na 2022 rok. Do ww. strony prowadzi również link: » Formularze

Aktualizacja 'wersja 1.3.2'

Lp.Opis
1 Poprawiliśmy działanie raportów: procedur oraz spotkań.

Aktualizacja 'wersja 1.3.1'

Lp.Opis
1 Usprawniliśmy moduł automatycznej weryfikacji licencji aby działał w tle bez konieczności okresowego potwierdzania ważności licencji przez użytkownika.

Aktualizacja 'wersja 1.3.0'

Lp.Opis
1 Dodaliśmy możliwość tworzenia szablonów wydruku działać oraz spotkań
Szablony dotyczące działań oraz spotkań dotyczą listy ww. obiektów i opierają się na szablonie posiadającym tzw. blok FTL analogicznie, jak ma to miejsce w przypadku innych naszych aplikacji. Uwaga, możliwość edycji bloku FTL pojawia się po zapisaniu szablonu.
Szablony dotyczące działań i spotkań osoby, służą do wydruku dokumentu ze zmiennymi dotyczącymi konkretnego spotkania lub listy działań wybranej osoby
Aby wyświetlić listę dostępnych dla szablonu zmiennych należy na formularzu edycji szablonu kliknąć pierwszą ikonkę w górnym rzędzie z literami "Z W" (zmienne wydruku). Po ustawieniu kursora na treści szablonu i po kliknięciu wybranej zmiennej zostanie ona wstawiona w miejscu kursora.

Aktualizacja 'wersja 1.2.6 - 1.2.9'

Lp.Opis
1 Dodaliśmy opcję eksportu sprawozdania kwartalengo również do formatu HTML
2 Poprawiliśmy wyliczanie procedur kontynuowanych w tabeli nr 1 sprawozdania kwartalnego.
3 Poprawiliśmy raport procedur w zakresie wyszukiwania procedur po dacie zamknięcia.
4 Raport dotyczący procedur rozszerzyliśmy o nowe opcje wyszukiwania.
5 Poprawiliśmy opcję dodawania karty D oraz działań osobie podejrzanej o stosowanie przemocy

Aktualizacja 'wersja 1.2.5'

Lp.Opis
1 Podczas dodawania "działania" poprawiliśmy opcję wyboru procedury, do której przypisane ma być dane działanie.
2 Poprawiliśmy walidację danych podczas dodawania kart A i D.

Aktualizacja 'wersja 1.2.4'

Lp.Opis
1 Dodaliśmy opcję zmiany hasła aktualnie zalogowanego pracownika. Opcja jest teraz łatwo dostępna z poziomu menu "System -> Zmiana hasła"
2 Rozwiązaliśmy problem z zapisem karty "D", który pojawiał się w przypadku braku pełnych danych dotyczących daty i miejsca urodzenia osoby stosującej przemoc.

Aktualizacja 'wersja 1.2.3'

Lp.Opis
1 Na formularzach z listami: kart, procedur, spotkań, działań a także osób, dodaliśmy dodatkową opcję filtrowania kolumn.
2 Ustawiliśmy sortowanie na listach: spotkań, kart oraz procedur, tak aby najnowsze pozycje znajdowały się na samym początku listy.
3 Do metryczki kart dodaliśmy możliwość wprowadzania i modyfikacji daty wypełnienia karty.
4 Na kartach C i D poprawiliśmy automatyczne wypełnianie pól danych dotyczących osoby stosującej przemoc.
5 Rozwiązaliśmy problem, który pojawiał się podczas zapisu zmian w już istniejących spotkaniach.

Aktualizacja 'wersja 1.2.2'

Lp.Opis
1 Poprawiliśmy opcję importu danych z bazy TT POMOC
2 Poprawiliśmy podpowiadanie danych osoby stosującej przemoc na kartach A, C i D.
3 Poprawiliśmy opcję zapisywanie spotkań osoby dodawanych z poziomu panelu osoby. Obecnie po zapisie spotkania program wraca na listę spotkań danej osoby, a nie ogólną listę spotkań.

Aktualizacja 'wersja 1.2.1'

Lp.Opis
1 Dodaliśmy raport dotyczący zainicjowanych procedur. Na podstawie wybranych kryteriów wyszukiwania można uzyskać informację o liczbie zainicjowanych procedur oraz wydrukować ich listę. Raport jest dostępny z poziomu menu "Raporty -> Raport-procedury"
2 Dodaliśmy również raport dotyczący spotkań. Analogicznie, jak w przypadku wcześniejszych raportów, można w nim uzyskać informację o liczbie spotkań oraz wydrukować ich listę na podstawie wybranych kryteriów wyszukiwania. Raport jest dostępny z poziomu menu "Raporty -> Raport-spotkania"
3 Rozwiązaliśmy problem związany z dodawaniem karty "B".

Aktualizacja 'wersja 1.2.0'

Lp.Opis
1 Dodaliśmy raport dotyczący wydanych kart. Na podstawie wybranych kryteriów wyszukiwania można uzyskać informację o liczbie wydanych kart oraz wydrukować ich listę. Raport jest dostępny z poziomu menu "Raporty -> Raport-karty"
2 Dodaliśmy możliwość wydruku listy spotkań, listy działań oraz listy korespondencji.
3 Przy każdej procedurze, na liście procedur, dodaliśmy informację "czy powołano grupę roboczą".

Aktualizacja 'wersja 1.1.7'

Lp.Opis
1Poprawa zapisu daty działania w formularz edycji działania.
2Dodanie funkcjonalności panelu osoby stosującej przemoc
3Poprawienie dopasowania wiekowego w sprawozdaniu MRPiPS

Aktualizacja 'wersja 1.1.6'

Lp.Opis
1Na karcie A w dziale XVI rozwiązaliśmy problem z zapisywaniem liczby promili w polu: "badanie na zawartość alkoholu w organizmie"

Aktualizacja 'wersja 1.1.5'

Lp.Opis
1Powiększyliśmy w bazie rozmiar pól tekstowych. Zmiana dotyczy pola "treść" w korespondencji oraz pól "uwagi" na formularzu spotkanie oraz formularzu działanie. Pola te nie mają aktualnie limitu długości tekstu.

Aktualizacja 'wersja 1.1.4'

Lp.Opis
1Rozwiązaliśmy problem z otwieraniem kart A, który wystąpił u jednego z naszych klientów.

Aktualizacja 'wersja 1.1.3'

Lp.Opis
1Powiększyliśmy pola "treść" oraz "uwagi" w formularzu korespondencji. Pole "treść" może zawierać obecnie tekst do 3000 znaków, zaś pole uwagi do 2000 znaków.
2Powiększyliśmy też pola "uwagi" w formularzach z danymi osoby do 2000 znaków oraz w formularzu rejestracji spotkań do 3000 znaków.
3Powiększyliśmy pole "opis" w formularzu rejestracji zdarzeń do 2000 znaków.

Aktualizacja 'wersja 1.1.2'

Lp.Opis
1Poprawiliśmy problem z zapisem procedury po zmianie jej daty.

Aktualizacja 'wersja 1.1.1'

Lp.Opis
1Do listy działań, dostępnych z poziomu panelu osoby lub procedury, dodaliśmy działanie "wizyta monitorująca"
2W panelu danych dotyczących wszczętej procedury, dodaliśmy możliwość modyfikacji daty jej rozpoczęcia. Modyfikacja ta powstała na prośbę jednego z naszych klientów i wynikała z potrzeby poprawy błędnie ustalonej daty rozpoczęcia. Data jest jednym z czynników ułatwiających rozpoznanie danej procedury w wielu polach wyboru.
3Na części formatek wprowadziliśmy poprawki ułatwiające wprowadzanie danych. Są to: nowy kalendarzyk czy też założenie na niektóre pola opcji sprawdzającej poprawność formatu wprowadzanych danych.

Aktualizacja 'wersja 1.1.0'

Lp.Opis
1W panelu "osoby przeciwdziałającej przemocy" dodaliśmy zakładkę "Wykaz aktywności". Opcja ta umożliwia wyświetlenie wykazu procedur oraz kart a także wykaz działań i wykaz spotkań przypisanych danemu pracownikowi. Dodatkowo można te dane przefiltrować określając datę od i datę do.
2W menu "raporty" dodaliśmy kwartalne sprawozdanie MPiPS.
3W menu system dodaliśmy "dziennik operacji" umożliwiający podgląd i wyszukiwanie wykonanych w aplikacji działań.
4Dodaliśmy możliwość edycji listy działań osobno dla każdej procedury

Aktualizacja 'wersja 1.0.0'

Lp.Opis
1Od obecnej wersji tj. 1.0.0 program TT-Niebieska Karta będzie dostępny na dwóch kanałach dystrybucyjnych w programie TT-Manager. Wersja "stable" - wypuszczana rzadziej i gruntowniej przetestowana, oraz wersja "dev", wypuszczana częściej, zawierająca wprowadzane na bieżąco zmiany zgodnie z Państwa uwagami.
2W "panelu osoby" dodaliśmy możliwość tworzenia planu działań dotyczących procedury "Niebieska Karta". W miarę aktualizacji statusu poszczególnych działań zapisywana jest historia ich przebiegu.
3Poprawniony został zapis karty (data wpłynięcia na liście kart).
4Zmieniliśmy prawa dostępu do kart:
- kartę zawsze może odczytać osoba, która kartę złożyła,
- gdy użytkownik ma widzieć wszystkie karty należy nadać mu uprawnienie "ODCZYT_KAŻDEJ_KARTY"

5Usprawniliśmy uzupełnianie danych w metryczkach kart (dane do kart B,C,D kopiowane są z karty A aby zmiejszyć liczbę pól do uzupełnienia).

Aktualizacja 'wersja 0.2.6'

Lp.Opis
1Dodaliśmy możliwość wydruku listy obeności na zrealizowanym spotkaniu
2Ujednociliśmy wygląd pól wyboru na formularzach

Aktualizacja 'wersja 0.2.5'

Lp.Opis
1Dodaliśmy wydruk kart w formacie HTML.
2Wprowadziliśmy zabezpieczenie przed przypadkowym usunięciem kart, osób i procedur
3Dodaliśmy wydruk formularzy kart C i D
4Usprawniliśmy wprowadzanie danych osoby stosującej przemoc w formularzach kart