W menu System->Pracownicy można zarządzać użytkownikami pracującymi w systemie. Tutaj dodaje się kolejnych użytkowników nadając im odpowiednie prawa dostępu do aplikacji.
Obsługę pracowników może przeprowadzić tylko osoba z prawami Administratora albo użytkownik początkowy.
Aby dodać nowego użytkownika systemu wejdź w menu System->Pracownicy. Pojawi się ekran z listą pracowników.
Na początku będzie widniał tylko użytkownik początkowy z uprawnieniami administratora.
Przy pracowniku już widniejącym można edytować jego dane (), natomiast akcja () służy do usuwania pracownika.
Aby dodać nowego pracownika kliknij w akcji .
W oknie rejestracji pracownika wypełnij jego dane, nadaj Login, Hasło i uprawnienia.
W przypadku niezgodności danych pojawi się komunikat, np. przydzielenie za krótkiego hasła będzie skomentowane następująco:
Po wprowadzeniu danych kliknij .
Zmianę swojego hasła może dokonać każdy użytkownik przez wybranie z menu System->Pracownik.
Należy wpisać dotychczasowe hasło a następnie podać nowe.
Po zmianie hasła kliknij . Następne logowanie do systemu będzie wymagało nowego hasła.
Osoba z prawami Administratora może zmienić hasła wszystkim użytkownikom zarejestrowanym w systemie. Należy wówczas wejść w edycję danych pracownika i tam zmienić hasło.
Spis treści Początek strony Dalej |
|
|
designed © 2009 by TOP-TEAM |