Pracownicy

 

Zarządzanie pracownikami


W menu System->Pracownicy można zarządzać użytkownikami pracującymi w systemie. Tutaj dodaje się kolejnych użytkowników nadając im odpowiednie prawa dostępu do aplikacji.


Obsługę pracowników może przeprowadzić tylko osoba z prawami Administratora albo użytkownik początkowy.


Menu System->Pracownicy



Aby dodać nowego użytkownika systemu wejdź w menu System->Pracownicy. Pojawi się ekran z listą pracowników.


Ekran -lista pracowników



Na początku będzie widniał tylko użytkownik początkowy z uprawnieniami administratora.


Przy pracowniku już widniejącym można edytować jego dane (Edytuj), natomiast akcja (Usuń) służy do usuwania pracownika.


Aby dodać nowego pracownika kliknij w akcji Dodaj pracownika.


W oknie rejestracji pracownika wypełnij jego dane, nadaj Login, Hasło i uprawnienia.


Ekran -dane do rejestracji



W przypadku niezgodności danych pojawi się komunikat, np. przydzielenie za krótkiego hasła będzie skomentowane następująco:


Ekran -komunikat o błędach



Po wprowadzeniu danych kliknij Zarejestruj.


 

Zmiana hasła


Zmianę swojego hasła może dokonać każdy użytkownik przez wybranie z menu System->Pracownik.


Menu System->Pracownik



Należy wpisać dotychczasowe hasło a następnie podać nowe.


Ekran - dane pracownika



Po zmianie hasła kliknij Zapisz. Następne logowanie do systemu będzie wymagało nowego hasła.


Osoba z prawami Administratora może zmienić hasła wszystkim użytkownikom zarejestrowanym w systemie. Należy wówczas wejść w edycję danych pracownika i tam zmienić hasło.


Spis treści      Początek strony      Dalej