W Zarządcach należy zarejestrować wszystkie podmioty, z którymi Urząd prowadzi rozliczenia.
Obsługa podmiotów znajduje się w menu Osoby->Zarządcy.
Aby dodać nowy podmiot wybierz akcję (po prawej stronie ekranu) .
Pojawi się ekran gdzie należy wpisać dane Zarządcy.
Pola oznaczone kolorem muszą być wypełnione.
Dane takie jak ulica, miejscowość, gmina należy wybrać ze słownika (w przypadku gdy nie występuje na liście ulica, miejscowość, gmina – proszę postępować tak samo jak przy edycji danych instytucji).
Dalej można wypełnić dane dotyczące rachunku bankowego.
Nr rachunku jest sprawdzany pod kątem poprawności. Jeżeli numer konta jest niepoprawny to przy próbie zapisu danych pojawi się komunikat:
Po wypełnieniu danych kliknij .
Po zapisaniu Zarządca pojawi się na liście Zarządców.
W przypadku gdy trzeba zmienić dane Zarządcy, należy przejść do edycji. Wybierz w menu Osoby->Zarządcy.
Pojawi się lista z zarejestrowanymi Zarządcami.
Przy danej instytucji w operacjach jest dostępna edycja danych pod symbolem .
Po wejściu w edycję pojawi się dokładnie taki sam ekran jak przy wprowadzaniu nowego podmiotu. Wprowadź zmiany i kliknij .
Usunięcie Zarządcy jest dostępne w operacjach po wyświetleniu listy podmiotów.
Wybierz w menu Osoby->Zarządcy.
Kliknij w operacjach przy danym Zarządcy na symbol usuwania .
Usunięcie podmiotu należy potwierdzić.
Spis treści Początek strony Dalej |
|
|
designed © 2009 by TOP-TEAM |